Grå er det nye sort

De Danske Gærfabrikker ligger i Grenå. Her produceres et utal af gærprodukter til industrien – og selvfølgelig også de små, kvadratiske pakker til detailhandlen. Gær er ikke noget, vi forbrugere forholder os særligt meget til – ud over om det skal være konventionelt eller økologisk. Gær er gær, og gær er Malteserkorset.

Umiddelbart er alt, som de skal være – men vil man være sikker på sin markedsposition også i fremtiden, så må man gå i dialog med forbrugerne og skabe brand awareness hjemme i køkkenerne. Jeg har givet De Danske Gærfabrikker lyd på Facebook. Jeg har skabt en tone, som udgør deres sociale profil og givet deres reklamebureau en lang række ordspil, som kan bruges i kampagnemæssigt øjemed.

Dermed har den klistrede, grå masse fået en stemme. Den er blevet én af vennerne – én, man har lyst til at pingponge med. En professionel lille klump, som ved alt om bagetekniske finesser og gerne deler bageglæden med alle andre, som har fingrene nede i bolledejen.

 

I samarbejde med Vulkan reklamebureau

Ydelser

  • Profiltekst (Facebook)
  • Word board med finurlige ordspil

Besøg De Danske Gærfabrikker

www.danskgaer.dk

Bredstrupvej 33

8500 Grenaa



 Previous  All works Next