Substans på det indre plan
Man kan have været så længe i markedet, at den yngre målgruppe forbinder ens produkter med mor og mormor. Ikke at det er berettiget, men alligevel. Det var sådan, Adax havde det.
Adax har siden 1982 været kendt for at producere tasker, punge, bælter og handsker af eksklusive materialer. De ringede til mig med spørgsmålet: “Hvordan får vi fat i dem på 30? De kvinder, der i 1982 knap var startet i skole. Hvordan får vi fortalt dem, at vores produkter holder – både indvendigt og udvendigt? At det ikke bare er bling-bling på facaden?” Det gør man med en fire-trins annoncekampagne i landets største dameblade. En af annoncerne lød:
DET ER IKKE KUN DET INDRE, DER TÆLLER
”Wauw!” er den mest almindelige reaktion. Det er nemlig altid en overraskelse at åbne en Adax-taske. Der er tænkt på det hele – rum og mellemrum til alt det, du har med over skulderen. Og bare rolig. Blot fordi man er lidt praktisk anlagt, kan man sagtens være rigtig godt skåret!
Annoncekampagne