“Du forstod min forretning, og hvad jeg gerne ville kommunikere. Du fik skrevet alt dét, jeg tænkte, men ikke selv kunne kommunikere. Og du lyttede, stillede spørgsmål, reflekterede og skrev så nogle knaldhamrende gode tekster!”

“Der er ikke noget i vejen med at være specialist. Problemet er, at helheden ofte går tabt.”

Sådan skriver du en konsulentprofil. Nej. Sådan skrev jeg teksten om Thomas Elmose Hedegaard og Not An Agency

Det var totalt fra scratch. Han havde intet i forvejen, men vidste, at jeg var dén, der kunne få det frem. Han havde luret på mig. Set, hvad jeg havde gjort for D.TAILS – Shopify Plus Partner. Den tone var han vil med. Så han ringede.

En uvildig digital rådgiver, der holder marketingbureauerne i kort snor og sikrer kunderne store besparelser ved at se det hele over en bred kam. Hmm …

Som da jeg i sin tid blev kontaktet af D.TAILS – Shopify Plus Partner, beviste mine forsvarsværker igen, at de er fuldt ud intakte. ”Uha-da, fy-da nej, sådan noget teknisk noget skal jeg ikke rodes ud i. Det kan jeg ikke stå inde for rent fagligt. Jeg aner ikke en dyt om det dér.” Jeg har sådan en åndssvag tendens til at krabbe baglæns, når noget ikke ligger lige for.

Så hjælper det, når kunderne insisterer. Når de står fast på, at det er min tone, de køber.

Så vi tog snakken. Jeg lod Thomas tale frit, mens jeg lyttede ind under hans ord. Hvad er det for en energi, der driver ham? Hvem er han, hvordan er han at tale med, hvordan taler han? Hvor ligger informationsniveauet, når han skal forklare noget – menneske til menneske, konsulent til kunde?

Det var totalt fra scratch. Jeg havde ingen drejebog, ingen menustruktur – kun en Thomas i røret og min egen måde at gøre tingene på.

Besøg Not An Agency
Kattegatcenteret
Naturkraft
Nationalpark Mols Bjerge
Erhverv Norddjurs
Hoptimist
ADAX
Wauw Flødeis
Madame Butterfly
Cold Hand Winery
Malteserkors Gær
Småkageriet
LEDON
Pressalit seats
Linie Design
KEBE
Tradium
Hans Sandgren Jakobsen
GASA Nord Grønt