Som støbt til hverdagen
Håndværket og modet til at udfordre produktionsmetoderne har altid et stærkt kendetegn for den danske designvirksomhed KEBE. Man anvender formstøbt koldskum, som giver kreative muligheder for 360-graders formgivning. Det betyder holdbare lænestole og sofaer, der ikke synker sammen – og som er smukke både forfra og bagfra. Møbler, der er som støbt til den moderne forbrugers hverdag.
Men netop med hensyn til den moderne forbruger, så var KEBE lidt for usynlig. Møblerne bliver solgt til landets møbelkæder, og derfor træder navnet gerne lidt i baggrunden. Målet var at skabe brandbevidsthed – både hos indkøberne, så de kan fortælle historien videre, men så sandelig også hos forbrugerne, så efterspørgslen kan sætte pres på selvsamme indkøbere.
KEBE gik fra at være en produktionsvirksomhed med fokus på kvalitet og holdbarhed. Jeg gjorde dem til en stolt designvirksomhed. Lækre tekster i tråd med boligmagasinernes eksklusive stemme. Let, elegant og inspirerende.
Hjemmeside
Brochure
I samarbejde med Vulkan reklamebureau